Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/2831-0322.2024.1.28.181

MEDIJI I ODGOJ ZA KRITIČKO MIŠLJENJE

Zlatko Miliša ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences *
Ivana Sivrić orcid id orcid.org/0000-0003-2564-0533 ; University of Mostar, Faculty of Humanities and Social Sciences

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 127 Kb

page 181-198

downloads: 0

cite


Abstract

Zagovornici nekritičkog korištenja informatičke tehnologije u
obrazovanju tvrde da je budućnost obrazovanja u kibernetskome
prostoru i digitalizaciji. No, digitalna tehnologija nije alternativa
za poželjnu interakciju. Zato se danas u suvremenoj pedagogiji
i govori o socijalnome biću škole kao polazištu humane škole.
Kritičkomu mišljenju treba posvetiti više pozornosti u odgoju i
obrazovanju, a pretpostavka za razvoj kritičkoga mišljenja jest
uvođenje toga kolegija na svim društveno-humanističkim fakultetima,
a onda i kao izborni predmet u osnovnim školama. U tome
kontekst predlažemo znatno šire od sadašnjih aspekte sadržaja medijske
kulture u čitankama za hrvatski jezik i književnost, osobito
u osnovnim školama.

Keywords

mediji; manipulacija; indoktrinacija; odgoj za kritičko mišljenje; medijska kultura

Hrčak ID:

321583

URI

https://hrcak.srce.hr/321583

Publication date:

22.10.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *