Review article
https://doi.org/10.32676/n.10.3
Krizno komuniciranje i umjetna inteligencija – simbioza za novo digitalno doba
Matilda Kolić Stanić
; University of Slavonski Brod, Department of Social Sciences and Humanities
Mirjana Pejić Bach
; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Krešimir Dabo
; Institute for migration research
Abstract
Umjetna je inteligencija već ušla u primjenu u odnosima s javnošću, a prisutna je i u kriznom komuniciranju,
kao jednome od ključnih područja odnosa s javnošću. To ne treba čuditi budući da upravljanje krizom danas
nužno uključuje i digitalni prostor, a krize se vrlo brzo iz virtualnoga prostora mogu proširiti i na druga
ne-virtualna područja poslovanja sa stvarnim posljedicama. Stoga se očekuje da će sve veću upućenost
kriznoga komuniciranja na umjetnu inteligenciju snažnije pratiti i znanstvena istraživanja, koja su trenutno
nedostatna. Svrha ovoga rada je ponuditi pregled relevantnih radova i dosadašnjih istraživanja o primjeni
umjetne inteligencije u odnosima s javnošću, kako bi se prikupili rezultati o o primjeni umjetne inteligencije
u kriznome komuniciranju. Time bi se pokušala popuniti uočena znanstvena praznina te stvorili početni
uvjeti za moguća daljnja istraživanja primjene umjetne inteligencije u kriznome komuniciranju. Zbog
nedostatka literature o primjeni umjetne inteligencije u kriznome komuniciranju, ž deskriptivno-analitičkom
metodom analizirala se postojeća literatura koja se bavi odnosima s javnošću i umjetnom inteligencijom.
Analiza literature je pokazala kako se glavnim doprinosom primjene umjetne inteligencije u kriznome
komuniciranju smatra pomoć u fazi istraživanja i prevenciji krize te se ističe doprinos primjene umjetne
inteligencije na strateškoj razini.
Keywords
krizno komuniciranje, umjetna inteligencija, krizni menadžment
Hrčak ID:
324392
URI
Publication date:
19.12.2024.
Visits: 0 *