Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.3935/rsp.v8i1.229

MACESS: europski magistarski studij za socijalne profesije

Nol Reverda ; Hogeschool Maastricht
Sue Lawrence ; University of North London


Full text: croatian html 40 Kb

page 53-60

downloads: 584

cite


Abstract

Erazmus program, kojega financira Europska unija, pružio je mogućnost i poticaj razvoju različitih predmeta, tečajeva i programa “europske” prirode. U ovom članku autori opisuju kako je europska mreža za socijalne profesije konstruirala program koji je postao “europskim” u različitim oblicima, i to od razvoja, oblika i strukture, pa sve do načina procjene. Koordinacija i upravljanje programom te odabir predavača i studenata tako su organizirani da predstavljaju različite regije Europe. Program je postigao zavidan status tijekom proteklih sedam godina, a provodi se pod pokroviteljstvom g. Waltera Schwimmera, glavnog tajnika Vijeća Europe. U drugom se dijelu članka procjenjuju rezultati programa te se prezentiraju podaci o broju studenata, njihovim postignućima, te zemljama iz kojih dolaze. Predstavljeno je i istraživanje što je provedeno među završenim studentima, a koje je pokazalo utjecaj programa na studentske karijere. Konačno, iznose se i neke kritičke opaske o pitanjima koja ostaju predmetom zabrinutosti – financiranje studenata na takvim programima te priznavanje “europskih” diploma.

Keywords

postdiplomski stupanj; socijalne profesije; europska dimenzija

Hrčak ID:

30044

URI

https://hrcak.srce.hr/30044

Publication date:

1.1.2001.

Article data in other languages: english

Visits: 1.592 *