Review article
Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija u poslovnom i ekonomskom obrazovanju
Alina Zapalska
; Department of Management, Coast Guard Academy, CT, USA
Dallas Brozik
; Division of Finance and Economics, Lewis College of Business, Marshall University,West Virginia, USA
Abstract
Primjena igara i simulacija u učionici potaknula je istraživanja koja se odnose na njihovu prisutnost i pedagošku dobrobit. Međutim, do danas, mali je broj istraživanja bio usredotočen na ulogu profesora u razvijanju igri i simulacija za primjenu u učionici. Ovaj tekst predstavlja okvir kako razviti igre i simulacije za učionice, a koje bi mogle poslužiti za daljnja istraživanja. Rezultati daljnjih istraživanja mogu pomoći pri vrednovanju igara i simulacija i koliki je njihov doprinos u razvijanju vještina odlučivanja i brojnih spoznajnih sposobnosti kod učenika.
Keywords
Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija; razmjena; aktivno učenje; ishodi učenja; vrednovanje
Hrčak ID:
30577
URI
Publication date:
19.12.2008.
Visits: 2.419 *