Skip to the main content

Review article

Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija u poslovnom i ekonomskom obrazovanju

Alina Zapalska ; Department of Management, Coast Guard Academy, CT, USA
Dallas Brozik ; Division of Finance and Economics, Lewis College of Business, Marshall University,West Virginia, USA


Full text: english pdf 440 Kb

page 345-368

downloads: 931

cite


Abstract

Primjena igara i simulacija u učionici potaknula je istraživanja koja se odnose na njihovu prisutnost i pedagošku dobrobit. Međutim, do danas, mali je broj istraživanja bio usredotočen na ulogu profesora u  razvijanju igri i simulacija za primjenu u učionici. Ovaj tekst predstavlja okvir kako razviti igre i simulacije za učionice, a koje bi mogle poslužiti za daljnja istraživanja. Rezultati daljnjih istraživanja mogu pomoći pri vrednovanju igara i simulacija i koliki je njihov doprinos u razvijanju vještina odlučivanja i brojnih spoznajnih sposobnosti kod učenika.

Keywords

Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija; razmjena; aktivno učenje; ishodi učenja; vrednovanje

Hrčak ID:

30577

URI

https://hrcak.srce.hr/30577

Publication date:

19.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 1.956 *