Skip to the main content

Original scientific paper

PRAGMATIČKA SVOJSTVA MODIFIKACIJA IDIOMA U JEZIKU REKLAMNIH PORUKA

Mirza Džanić ; Faculty of Philosophy, University of Tuzla


Full text: english pdf 118 Kb

versions

page 45-59

downloads: 4.937

cite


Abstract

Jezik reklamnih poruka u tiskanim medijima obiluje pragmatički motiviranim frazeološkim
jedinicama kao što su idiomi, metafore, slogani, izreke, itd. Da bi privukli pažnju čitalaca,
oglašivači, koriste pragmatički potencijal frazeoloških jedinica putem presupozicija i
implikatura. Rad istražuje pragmatičke aspekte upotrebe modifikacija idioma (kao grupe
frazeoloških jedinica) u diskursu reklamnih poruka tiskanih medija.

Keywords

reklamne poruke; pragmatički principi; frazeologija; modifikacije idioma; presupozicija; implikatura

Hrčak ID:

30752

URI

https://hrcak.srce.hr/30752

Publication date:

15.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 6.327 *