Skip to the main content

Review article

Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera

Boris Sisek


Full text: croatian pdf 318 Kb

page 255-274

downloads: 997

cite


Abstract

U radu se analizira evolucija u sustavu upravljanja kvalitetom koja je , prije svega, rezultat promjena u vanjskoj okolini poduzeća. U novim se okolnostima pojavio problem društvene odgovornosti poduzeća i potreba respektiranja interesa (udjela) i ostalih interesno – utjecajnih skupina i pojedinaca (stakeholdera) osim vlasnika. Tako se formirao stakeholderski pristup u upravljanju kvalitetom koji u svojoj osnovi želi imati dostizanje poslovne izvrsnosti i zadovoljstvo svih stakeholdera tj. isporuku stakeholderske vrijednosti. Međutim, nemoguće je ostvariti poslovnu izvrsnost, kao posebnu superiornost u odnosu na konkurente, ako poduzeće nije poduzetnički orijentirano. To znači stvoriti nužne pretpostavke za kontinuirane inovacije koje su izvor konkurentske prednosti. Za potporu i razvoj inovacija potrebna je povoljna radna okolina, adekvatna politika upravljanja ljudskim resursima, organizacijska kultura koja je poduzetnički nastrojena i ravnoteža između individualne inicijative i suradničkog ponašanja

Keywords

upravljanje kvalitetom; poslovna izvrsnost; stakeholderski pristup; korporativno poduzetništvo; organizacijska kultura

Hrčak ID:

30958

URI

https://hrcak.srce.hr/30958

Publication date:

1.12.2008.

Visits: 2.319 *