Original scientific paper
Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu
Dubravka Sinčić Ćorić
Iva Vorkapić
Abstract
Zadovoljstvo organizacijskih kupaca, njihova lojalnosti te reputacija industrijskog izvora predmet su sve većeg broja istraživanja. Utvrđen je utjecaj lojalnosti na profitabilnost poslovanja, zbog čega mnoga poduzeća teže razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Za kupce su proizvodni asortiman i reputacija važni kriteriji u odabiru industrijskog izvora. Rezultati istraživanja provedenog za potrebe ovog rada potvrđuju teorijske postavke o međusobnoj povezanosti varijabli. Svi su promatrani odnosi (povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i lojalnosti kupaca; povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i reputacije industrijskog izvora; te povezanost reputacije industrijskog izvora i lojalnosti kupaca) pokazali pozitivnu i statistički značajnu povezanost
Keywords
zadovoljstvo proizvodnim asortimanom; lojalnost industrijskom izvoru; reputacija na poslovnim tržištima
Hrčak ID:
30963
URI
Publication date:
1.12.2008.
Visits: 3.138 *