Technical gazette, Vol. 15 No. 4, 2008.
Review article
Primjena učenja na problemima u visokom obrazovanju: studentske radionice na Građevinskom fakultetu u Osijeku
Sanja Lončar-Vicković
orcid.org/0000-0003-4195-6650
; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia
Zlata Dolaček-Alduk
orcid.org/0000-0003-4581-6559
; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia
Dina Stober
orcid.org/0000-0003-4312-3775
; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia
Abstract
Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa gradnje kao rezultati suradnje dvadeset studenata četvrte, završne, godine studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu u Osijeku i grupe nastavnika obveznih predmeta studija: Arhitektonske građevine, Organizacija građenja i Zidane konstrukcije. Radionica je osmišljena s ciljem implementacije promjena u visokom obrazovanju posljednjih godina zajedno s drugim suvremenim postignućima u nastavi na sveučilišnoj razini u obrazovanje građevinskih inženjera. Osim toga, radionica je imala za cilj promovirati ideju veze između kulturnog i arhitektonskog naslijeđa te uključiti studentsku populaciju u regionalne razvojne silnice.
Keywords
ishodi učenja; problemsko učenje; studentska radionica; terenski rad
Hrčak ID:
31411
URI
Publication date:
31.12.2008.
Visits: 2.350 *