Skip to the main content

Preliminary communication

KOMUNIKATIVNO-HUMANISTIČKI PRISTUP UČENJU I PODUČAVANJU U NASTAVI HRVATSKOG JEZIKA

Dunja Pavličević-Franić ; Filozofski fakultet zagreb


Full text: english pdf 6.032 Kb

page 111-124

downloads: 3.067

cite


Abstract

Uovom tekstu predstavlja se komunikativno-humanistički pristup
u obrazovanju. Raspravljaju se mogućnosti djelotvornijeg
i prikladnijeg korištenja novih metoda, tehnika i načela podučavanja
hrvatskoga jezika u osnovnim školama u poslijeratnom razdoblju.
Analiza pokazuje da ovaj pristup daje bolje obrazovne rezultate
i, što je također značajno, izaziva pozitivne stavove i osjećaje
spram nastave jezika. Svaki pristup koji poboljšava rezultate
nastave dobrodošao je, premda je potrebno obaviti i dodatna
istraživanja. Eksperiment valja ponavljati u različitim uvjetima i na
većem uzorku.

Keywords

Hrčak ID:

31746

URI

https://hrcak.srce.hr/31746

Publication date:

1.1.1997.

Article data in other languages: english german

Visits: 5.127 *