Skip to the main content

Review article

Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva

Mirjana Boras ; OŠ Malešnica, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 189 Kb

page 40-49

downloads: 11.331

cite


Abstract

Suvremeni pristup nastavi prirode i društva u nižim razredima osnove škole stavlja
učenika u središte nastavnoga procesa. Primjenom različitih suvremenih strategija poučavanja,
posebno strategijom postavljanja općih i osobnih ciljeva, čini se pomak od tradicionalnog
usvajanja znanja prema procesnom učenju. Takvim se pristupom omogućava individualizacija i
diferencijacija u učenju, što dovodi do poticanja razvoja kreativnosti i metakognicije. Ponuđeni
sadržaji su cjeloviti, proizlaze jedni iz drugih i usmjereni su na učenika koji će tragati za
vlastitim odgovorima.

Keywords

individualizacija i diferencijacija, kreativnost; kurikulski pristup; priroda i društvo; strategija postavljanja općih i osobnih ciljeva

Hrčak ID:

37079

URI

https://hrcak.srce.hr/37079

Publication date:

14.4.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 13.298 *