Annual of social work, Vol. 8 No. 2, 2001.
Review article
POSLIJEDIPLOMSKO OBRAZOVANJE –PRETPOSTAVKA RAZVOJA SOCIJALNOG RADA U 21. STOLJEĆU
Marina Ajduković
Abstract
Sastavni dio unapređivanja bilo koje znanstvene discipline je razvoj stupnjevitog obrazovanja koje uključuje dodiplomsko te poslijediplomsko znanstveno i stručno sveučilišno obrazovanje. Za razliku od zemalja Sjeverne Amerike, Zapadne i Središnje Europe u kojima postoji tradicija stupnjevitog obrazovanja u području socijalnog rada na razini magisterija i doktorata, u nas do sada nije bilo moguće daljnje obrazovanje u ovom području. Pretpostavke za to su postignute u ožujku 2000. godine kada je Ministarstvo znanosti i tehnologije u klasifikaciju znanstvenih područja uvrstilo i polje socijalnih djelatnosti, što je u skladu s praksom ostalih razvijenih zemalja. S obzirom na to da se po prvi put na Sveučilištu u Zagrebu pojavljuje prijedlog za osnivanje poslijediplomskog studija iz polja socijalnih djelatnosti, grane Teorija i metodologije socijalnog rada, u ovom radu sažeto će biti prikazan povijesni razvoj obrazovanja za socijalni rad u svijetu i u nas, suvremeno određenje socijalnog rada i područja znanstvenih spoznaja na kojima počiva, te osnovnih pravaca razvoja poslijediplomskog obrazovanja u području socijalnog rada u razvijenom svijetu.
Keywords
socijalni rad; obrazovanje za socijalni rad; poslijediplomsko obrazovanje; odnos teorije, prakse, istraživanja i praktičnih vještina u obrazovanju socijalnih radnika
Hrčak ID:
3566
URI
Publication date:
15.12.2001.
Visits: 5.398 *