Original scientific paper
ZABAVA I UČINKOVITOST U ŠKOLSKOJ NASTAVI
Ava Chalkiadaki
; Laboratory of Art and Literature, Department of Primary Education, University of Athens
Abstract
Ovaj članak želi doprinijeti raspravi o visokokvalitetnoj i djelotvornoj
školi koju učenici i njihovi učitelji vole i u kojoj su svi zadovoljni. U
sklopu toga, članak predstavlja fi lozofi ju, ciljeve, metodologiju i poticajne rezultate programa istraživanja provedenog na Sveučilištu u Ateni pod naslovom „Kad Robinson Crusoe sretne Harryja Pottera…“, a koji je planiran nakon uzimanja u obzir složene i teške situacije u šestom razredu osnovne škole te stremljenja prema sretnoj, zabavnoj i kreativnoj školskoj godini koja će pružiti
i učinkovite mogućnosti učenja svim učenicima i učiteljima sudionicima programa. Uspjeh programa, koji je proveden u 25 osnovnih škola, omogućuje donošenje zaključka kako zaista postoje načini na koji škola može biti kako zabavna tako i učinkovita te da škola s kojom se i učenici i učitelji mogu poistovjetiti i koju mogu smatrati svojom nije utopijska misao.
Keywords
nastavne aktivnosti, dječja književnost; zabava u školi; podučavanje i učenje; prijelaz iz nižih u više razrede osnovne škole; prijelaz iz razredne na predmetnu nastavu
Hrčak ID:
40003
URI
Publication date:
22.6.2009.
Visits: 4.091 *