Preliminary communication
UTICAJ MARKETINGA NA IZBOR SREDNJE ŠKOLE
Dane Malešević
; Tehnička škola, Gradiška, Bosna i Hercegovina
Abstract
U radu su predstavlјeni rezultati empirijskog istraživanja o mogućem
uticaju organiziranog marketinga na izbor srednje škole, odnosno na
opredjeljenja učenika za neku od profesija za koje se osposobljava u srednjoj školi. U istraživanju je korištena metoda teorijske analize i anketiranje pomoću upitnika, koji je konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Uzorak ispitanika predstavlja 555 učenika iz 9 osnovnih škola s područja općine Gradiška i 154 učenika prvog razreda Tehničke škole iz istog grada u Bosni i Hercegovini. Neke otkrivene činjenice i argumenti upućuju na zaključak da je organizirani marketing utjecao na stavove učenika i izbor srednje škole od strane učenika osnovne škole.
Keywords
marketing; marketing u obrazovanju,; marketinški nastup; srednja škola; osnovna škola
Hrčak ID:
40017
URI
Publication date:
22.6.2009.
Visits: 2.400 *