Skip to the main content

Review article

Sustav poticanja kao faktor razvoja korporativnog poduzetništva

Bojan Morić Milovanović


Full text: croatian pdf 107 Kb

page 189-202

downloads: 2.510

cite


Abstract

Ovim radom pružen je teorijski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, objašnjena je uloga i značaj intrapoduzetnika kao nositelja poduzetničkih aktivnosti u srednjim i velikim poduzećima, te je pruženo objašnjenje sustava poticanja i nagrađivanja kao jednog od temeljnih odrednica razvoja korporativnog poduzetništva. Pri tome ukazano je na činjenicu kako bez kvalitetnog i poduzetnički orijentiranog sustava poticanja nije moguće osigurati dugoročno inovativno i proaktivno ponašanje poduzeća.

Keywords

Korporativno poduzetništvo; sustav poticanja; poduzetničke aktivnosti; inovacije

Hrčak ID:

40556

URI

https://hrcak.srce.hr/40556

Publication date:

1.6.2009.

Visits: 4.068 *