Skip to the main content

Review article

STRANI JEZICI U KURIKULU: EUROPSKI MODELI I HRVATSKE TEŽNJE

Jelena Mihaljević Djigunović ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 1.108 Kb

page 51-79

downloads: 5.610

cite

Full text: english pdf 1.343 Kb

page 203-232

downloads: 519

cite


Abstract

U uvodnome dijelu rada daje se sažet povijesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada, a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula, iznosi se niz preporuka za Hrvatsku.

Keywords

jezično umijeće; komunikacijska kompetencija; nastava stranih jezika; obvezno obrazovanje; okvirni kurikul

Hrčak ID:

40816

URI

https://hrcak.srce.hr/40816

Publication date:

23.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 7.338 *