Skip to the main content

Original scientific paper

Identitet poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja Republike Hrvatske

Kristina Bičanić ; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Croatia
Denis Jelačić orcid id orcid.org/0000-0002-3853-3481 ; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Croatia
Vanja Gašparić ; Ministry of Regional Development, Forestry and Water Management, Zagreb, Croatia
Vesna Carev-Laškarin ; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Croatia
Miljana Kocbek-Nižetić ; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.425 Kb

page 145-153

downloads: 727

cite


Abstract

Identitet poduzeća mnogi su autori definirali na različite načine i njegove jedinstvene definicije nema, ali to su svakako povijest, okruženje, dosadašnji razvoj i prepoznatljivost poduzeća. U ovom radu istraživali smo poimanje identiteta poduzeća unutar poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika, koji je sadržavao opće informacije o poduzeću i deset pitanja vezanih za poimanje identiteta poduzeća. Anketirano je 210 poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja, od kojih je na anketu odgovorilo njih 43 (20,47 %), a u razmatranje je uzeto njih 35 (16,67 %). Dobiveni su podaci statistički analizirani i uspoređeni primjenom X2-testa. Rezultati pokazuju da se definiranje pojma identiteta poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja u nas najčešće poistovjećuje s vizualnom prezentacijom poduzeća, njegovim imidžem te prepoznatljivošću i različitošću na tržištu. Istodobno, najveći broj ispitanika smatra da identitet poduzeća u najvećoj mjeri čine dizajn poduzeća, vanjska komunikacija poduzeća i njegova filozofija.

Keywords

identitet poduzeća; prerada drva i proizvodnja namještaja; poimanje identiteta poduzeća

Hrčak ID:

40884

URI

https://hrcak.srce.hr/40884

Publication date:

25.9.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.383 *