Original scientific paper
Komunikacijski paradoks
Najil Kurtić
; Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
Abstract
Glavno pitanje medija vođenih idejom o reintegraciji bosanskohercegovačkog
društva jest pitanje nametanja dnevnog reda (agenda setting) javnog diskursa; prepoznavanja tema koje će podjednako privući pozornost
u svim komunikacijskim subzajednicama te ih učiniti sadržajem općeg
interesa i komuniciranja. U medijima svih triju komunikacijskih subzajednica
neke teme se ponavljaju, npr. ulazak u europsku zajednicu, opasnost od
međunarodne izolacije, reforma odbrane, reforma policije, ustavne promjene,
kriminalizirane i korumpirane društvene strukture. Međutim, diskurs koji se
o tim temama vodi ne prekoračuje granice komunikacijskih subzajednica,
tako da javnost i javno mišljenje ostaju separirano i bitno nacionalno obilježeni. To je
u najvećoj mjeri posljedica dominacije političkih organizacija i konfensijskih
struktura, koje često i ne skrivaju uzajamnu simbiozu.
Keywords
mediji; komunikacijske subzajednice; nacionalne podjele; javni servis
Hrčak ID:
41356
URI
Publication date:
1.3.2007.
Visits: 1.938 *