Skip to the main content

Review article

Utjecaj novih tehnologija na funkciju odnosa s javnostima

Majda Tafra Vlahović ; Sveučilište u Dubrovniku


Full text: croatian pdf 330 Kb

page 169-178

downloads: 1.239

cite


Abstract

Grunigovu teoriju o situacijskoj javnosti treba razmotriti u uvjetima
novih komunikacijskih tehnologija. Cozier i Witmer (2001.) navode da PR
praktičari ne smiju nove tehnologije smatrati jednostavnom mogućnošću
stvaranja obaviještene javnosti. Polazeći od pristupa temeljenog na
informaciji, sudjelovanje javnosti pojavljuje se tek na kraju komunikacijskog
procesa. Oni vjeruju da je stvarno pitanje zapravo sudjelovanje javnosti, te
upotreba i reagiranje na nove komunikacijske tehnologije. Primjerice, internet omogućava stvaranje, održavanje i izbjegavanje
odnosa s drugim ljudima.

Keywords

Internet; elektroničko trgovanje; komunikacija

Hrčak ID:

41358

URI

https://hrcak.srce.hr/41358

Publication date:

1.3.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.357 *