Skip to the main content

Review article

Ekonomski položaj medija u Hrvatskoj

Ante Gavranović
Rajko Naprta


Full text: croatian pdf 694 Kb

page 69-84

downloads: 1.322

cite


Abstract

Gotovo nema dana da se neki svjetski novinski nakladnik ne oglasi
s ponekim inovacijama, bilo da je riječ o promjeni formata, praćenog
novim izgledom ili s novom komercijalnom ili uređivačkom strategijom10.
Također, što potvrđuju i najnovija kretanja u hrvatskim medijima, svi oni
prolaze složen proces diverzifikacije, proširuju svoje usluge i proizvode u
potrazi za približavanjem čitateljima, oglašivačima, vođeni željom da
povećaju dobit. Pri tomu su jednakovrijedni "nositelji promjena" i knjige i
komercijalni materijali.
Prema analizama Svjetske udruge novinskih nakladnika, u
posljednja 24 mjeseca ostvareno je više inovacijskih zahvata i projekata u
novinama nego u 30 prethodnih godina. Stoga ne čudi da je središnja tema
posljednja dva kongresa novinskih nakladnika (Moskva, lipanj 2006.; Cape
Town, lipanj 2007.) bila usmjerena upravo na promjene u redakcijama,
vezane prije svega za diverzifikaciju i proširenje na druge oblike
komuniciranja s čitateljstvom.

Keywords

novine; naklada; oglasi; poslovanje; elektronički mediji; konkurencija

Hrčak ID:

42362

URI

https://hrcak.srce.hr/42362

Publication date:

4.2.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.330 *