Skip to the main content

Preliminary communication

Modeli komuniciranja u javnom i komercijalnom servisu

Gabrijela Bijelić ; Sveučilište u Dubrovniku
Adriana Tomašić ; Sveučilište u Dubrovniku


Full text: croatian pdf 588 Kb

page 179-186

downloads: 2.550

cite


Abstract

Javni servis i komercijalni elektronički mediji u Hrvatskoj na
različite načine oslikavaju suodnos medija i društva, koje predstavljaju
vladajuće strukture. Javnim i komercijalnim elektroničkim medijima u
Hrvatskoj zajednički je model otvorene masovne komunikacije. Javni i
komercijalni elektronički mediji podudaraju se u modelu društvene odgovornosti. Kod javnih servisa radi se o decentraliziranom javnom
modelu, a kod komercijalnih posrijedi je decentralizirani privatni model.

Keywords

medijski modeli; komunikacija; društvo; elektronički mediji; javni i komercijalni servis

Hrčak ID:

42369

URI

https://hrcak.srce.hr/42369

Publication date:

4.2.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 3.959 *