Skip to the main content

Case report

Veliki napori, slabi rezultati

Gordana Vilović ; Sveučilište u Dubrovniku


Full text: croatian pdf 508 Kb

page 233-238

downloads: 512

cite


Abstract

Ideja o osnivanju Vijeća za medije u Hrvatskoj datira od 2004. godine kad su
započeli ozbiljni razgovori o potrebi osnivanja Hrvatskog vijeća za medije kao
tripartitnog regulacijskog tijela, koji bi u velikoj mjeri pomogao sređivanju razine etičnosti
u svim medijima.
Tekst daje kronološki prikaz intenzivnih aktivnosti koje su poduzimane od
2004. do 2008. godine. Aktivnosti koje je najvećim dijelom financirala njemačka
fondacija Konrad Adenauer u suradnji s Međunarodnim centrom za obrazovanje
novinara Hrvatske u okviru Hrvatskog novinarskog društva, predvodio je Geza Stantić,
tadašnji tajnik Vijeća za medije Hrvatskog helsinškog odbora. Inicijativa je konačno
dobila podršku 2006. na 47. skupštini Hrvatskog novinarskog društva. Međutim,
umjesto osnivanja, ideja o Vijeću za medije Hrvatske je nestala iz javnosti.

Keywords

mediji; novinari; Hrvatska; samoregulacija; Vijeće za medije

Hrčak ID:

44552

URI

https://hrcak.srce.hr/44552

Publication date:

18.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 1.290 *