Skip to the main content

Review article

Analiza portfelja kao koristan alat strateškog menadžmenta pri formuliranju strategije

Samir Žic orcid id orcid.org/0000-0002-7650-1915 ; University of Rijeka, Faculty of Engineering, Department of Industrial Engineering and Management, Vukovarska 58, 51000 Rijeka, Croatia
Hari Hadžić ; University of Rijeka, Faculty of Engineering, Department of Industrial Engineering and Management, Vukovarska 58, 51000 Rijeka, Croatia
Milan Ikonić ; University of Rijeka, Faculty of Engineering, Department of Industrial Engineering and Management, Vukovarska 58, 51000 Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 148 Kb

page 101-105

downloads: 37.997

cite


Abstract

Središnji dio pregleda ovog članka su strateške metode predstavljene s dvije najznačajnije matrice: ADL i DPM. Velike kompanije su obično sastavljene od strateških poslovnih jedinica s različitim proizvodnim i marketinškim programom. Cilj ovog članka je naglašavanje poželjne sinergije analize portfelja na tržišni rast tvrtke, suparničke odnose i buduće poslovno planiranje.

Keywords

formuliranje strategije; analiza portfelja; strateška poslovna jedinica

Hrčak ID:

45750

URI

https://hrcak.srce.hr/45750

Publication date:

29.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 40.392 *