Skip to the main content

Review article

UKLJUČIVANJE KORISNIKA USLUGA SOCIJALNE SKRBI U PRAKSU, OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE U SOCIJALNOM RADU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE

Sanela Čekić Bašić ; Faculty of Political Science, Department of Social Work, Univesity of Sarajevo, Sarajevo, Federation of Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 98 Kb

page 223-239

downloads: 1.089

cite

Full text: english pdf 102 Kb

page 241-257

downloads: 785

cite


Abstract

Premda se struka socijalnog rada podrazumijeva kao struka koja »promovira (...) osnaživanje i oslobađanje ljudi s ciljem povećanja blagostanja«, uključivanje korisničke perspektive relativno je nov i, još uvijek, sporan fenomen. Imajući u vidu da je uključivanje korisnika socijalne skrbi kao iskustvenih stručnjaka u praksu, obrazovanje i istraživanje u socijalnom radu zahtjevan i složen proces, u radu su analizirani izazovi s kojima zahtjev za uključivanjem korisničke perspektive suočava socijalne radnike/radnice u praksi, akademsko osoblje i istraživače na polju socijalnog rada. Ideja uključivanja korisnika u planiranje, izvođenje i evaluaciju nastavnih sadržaja u bosansko-hercegovačkom kontekstu predstavlja novinu, budući da sustav obrazovanja socijalnih radnika/radnica, reflektira ideju o stručnjacima (socijalnim radnicima/radnicama, nastavnicima/nastavnicama ili istraživačima/istraživačicama) kao ultimativnim posjednicima znanja. Autorica identificira dvije vrste ograničavajućih faktora za uključivanje korisnika usluga u obrazovno-istraživački proces: jedni su vezani uz obrazovne institucije, a drugi uz korisnike usluga, odnosno njihove organizacije, te diskutira nužne pretpostavke za jače povezivanje na relaciji obrazovne institucije (odsjeci za socijalni rad) - praksa – korisnici usluga.

Keywords

uključivanje korisnika socijalne skrbi; praksa socijalnog rada; obrazovanje za socijalni rad; istraživanje u socijalnom radu

Hrčak ID:

46328

URI

https://hrcak.srce.hr/46328

Publication date:

20.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.954 *