Skip to the main content

Preliminary communication

Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga

Edo Rajh


Full text: croatian pdf 150 Kb

page 340-350

downloads: 4.137

cite


Abstract

Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifčnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskri-
minantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.

Keywords

usluge; marketinški miks; mjerne ljestvice; pouzdanost; valjanost

Hrčak ID:

47933

URI

https://hrcak.srce.hr/47933

Publication date:

10.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 5.311 *