Magistra Iadertina, Vol. 4 No. 1, 2009.
Professional paper
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI
Slavica Vrsaljko
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Katarina Ivon
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Abstract
HNOS kao novi pristup planiranju, standardiziranju i izvođenju obrazovnog procesa poticao je nove metode rada koje su u središte interesa stavljale samog učenika i njegove obrazovne potrebe radi poticanja aktivnosti i veće kreativnosti. Odabirom različitih oblika i metoda rada učitelj nastoji nastavni proces učiniti kvalitetnijim, sadržajnijim i primjerenijim dobi učenika s kojima radi.
U osnovnoškolskoj nastavi HNOS je predviđao razvoj kreativnih sposobnosti kod učenika, ali i kod nastavnika. Cilj je postići trajna uporabna znanja te se nastoji stečeno znanje i vještine primijeniti na nove nastavne sadržaje. U radu se razmatra primjena novih nastavnih modela i metoda u realizaciji nastavnog sata, s posebnim osvrtom na umne mape i timski rad. Analizira se primjena spomenutih nastavnih metoda u nastavnim područjima hrvatskoga jezika.
Keywords
HNOS; kreativnost; odgojno-obrazovni proces; timski rad; mentalne mape
Hrčak ID:
50943
URI
Publication date:
5.12.2009.
Visits: 8.109 *