Skip to the main content

Preliminary communication

Percepcije hrvatskih kirurga o mogućnosti primjene marketinga usluga u zdravstvenim organizacijama

Đurđana Ozretić Došen orcid id orcid.org/0000-0001-5976-5866 ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Vide Bilić ; Opća bolnica Zabok


Full text: english pdf 1.023 Kb

page 203-218

downloads: 969

cite


Abstract

Ovaj rad razmatra problematiku marketinga zdravstvenih usluga. Puno je posebnosti i ograničenja koja zahtijevaju kreativan pristup primjeni marketinga u zdravstvenim organizacijama. U prvom su dijelu sažeto prikazani teorijski doprinosi specifičnostima marketinga usluga u zdravstvu. Izviđajno istraživanje percepcija kirurga o marketingu usluga, opisano u drugom dijelu rada, pruža koristan uvid u moguću primjenu marketinga pri pružanju specijalističkih kirurških usluga. Istraživanje je provedeno na ukupnoj populaciji općih kirurga koji su zaposleni u javnozdravstvenim ustanovama u Republici Hrvatskoj. Rezultati pokazuju nesklad između upoznatosti s marketingom usluga i njegovom primjenom u kirurškoj praksi. Potrebno je provoditi kontinuiranu edukaciju kako bi se kirurge bolje upoznalo s marketingom usluga kao poslovnom filozofijom koja može poboljšati način pružanja specijalističkih zdravstvenih usluga.

Keywords

marketing zdravstvenih usluga; specijalistička kirurška usluga

Hrčak ID:

53123

URI

https://hrcak.srce.hr/53123

Publication date:

22.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 1.947 *