Skip to the main content

Preliminary communication

Marketing mode u industriji tekstila i odjeće

Alica Grilec Kaurić orcid id orcid.org/0000-0002-9845-6297 ; Tekstilno-tehnološki fakultet


Full text: croatian pdf 304 Kb

page 219-234

downloads: 6.817

cite


Abstract

Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitivnog imidža proizvođača. Kako bi se projicirao budući razvoj marketinga u industriji tekstila i odjeće Republike Hrvatske, provedeno je izviđajno istraživanje putem osobnih intervjua sa stručnjacima koji samostalno upravljaju marketinškim odjelima ili, ukoliko ne postoje takvi odjeli, upravljaju poduzećima koja proizvode tekstil i/ili odjeću, te donose sve odluke vezane za provođenje marketinških aktivnosti. Istraživanje je pokazalo da se u hrvatskoj industriji tekstila i odjeće u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketing unatoč rastućoj važnosti upravljanja markama. Zbog nedovoljnih marketinških znanja i neodgovarajućeg upravljanja markama razvoj marke u industriji mode postaje jednim od kritičnih čimbenika u uspješnom poslovanju u industriji tekstila i odjeće.

Keywords

marketing; moda; industrija tekstila i odjeće; upravljanje markama

Hrčak ID:

53124

URI

https://hrcak.srce.hr/53124

Publication date:

22.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 9.695 *