Market-Tržište, Vol. 21 No. 2, 2009.
Review article
Dugoročni učinci unaprjeđenja prodaje na imidž marke
Abstract
Unaprjeđenje prodaje nezaobilazan je alat u promotivnom miksu, posebno na tržištu proizvoda krajnje potrošnje, između ostalog i zbog povećanih pritisaka na tržištu kao što su rastući zahtjevi trgovaca i veći broj konkurenata. Ovi su se pritisci pokazali kao problem za mnoga poduzeća, posebno ona koja su pozicionirana kao premijske marke i ona koja brinu može li unaprjeđenje prodaje imati negativan dugoročni učinak na njihovu poziciju. Iako postoji veliki broj istraživanja provedenih na temu unaprjeđenja prodaje, ona često generaliziraju tehnike unaprjeđenja prodaje i uglavnom se fokusiraju na marketinške alate koji uključuju smanjenje cijene. Prema tome, cilj je ovog rada analizirati i raspraviti pitanje dugoročnog utjecaja koji unaprjeđenje prodaje ima na poduzeća, posebno na premijske marke na tržištu proizvoda krajnje potrošnje. U radu je zaključeno da, ako se unaprjeđenje prodaje ispravno koristi, može imati pozitivne dugoročne utjecaje na marku, a samim tim i na poduzeće.
Keywords
marketinške komunikacije; unaprjeđenje prodaje; imidž marke
Hrčak ID:
53125
URI
Publication date:
22.12.2009.
Visits: 8.074 *