Skip to the main content

Review article

Dugoročni učinci unaprjeđenja prodaje na imidž marke

Danijela Mandić


Full text: english pdf 130 Kb

page 235-246

downloads: 6.009

cite


Abstract

Unaprjeđenje prodaje nezaobilazan je alat u promotivnom miksu, posebno na tržištu proizvoda krajnje potrošnje, između ostalog i zbog povećanih pritisaka na tržištu kao što su rastući zahtjevi trgovaca i veći broj konkurenata. Ovi su se pritisci pokazali kao problem za mnoga poduzeća, posebno ona koja su pozicionirana kao premijske marke i ona koja brinu može li unaprjeđenje prodaje imati negativan dugoročni učinak na njihovu poziciju. Iako postoji veliki broj istraživanja provedenih na temu unaprjeđenja prodaje, ona često generaliziraju tehnike unaprjeđenja prodaje i uglavnom se fokusiraju na marketinške alate koji uključuju smanjenje cijene. Prema tome, cilj je ovog rada analizirati i raspraviti pitanje dugoročnog utjecaja koji unaprjeđenje prodaje ima na poduzeća, posebno na premijske marke na tržištu proizvoda krajnje potrošnje. U radu je zaključeno da, ako se unaprjeđenje prodaje ispravno koristi, može imati pozitivne dugoročne utjecaje na marku, a samim tim i na poduzeće.

Keywords

marketinške komunikacije; unaprjeđenje prodaje; imidž marke

Hrčak ID:

53125

URI

https://hrcak.srce.hr/53125

Publication date:

22.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 8.074 *