Skip to the main content

Original scientific paper

Upotreba AHP modela i rezultata ankete pri odlučivanju o proizvodnom programu u industriji namještaja

Darko Motik ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Zagreb, Croatia
Ksenija Šegotić ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Zagreb, Croatia
Anamarija Jazbec ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 532 Kb

page 83-87

downloads: 1.360

cite


Abstract

U radu je prikazan studij slučaja na osnovi kojega potencijalni ulagači mogu ulagati u prodajna mjesta namještaja na području Dalmacije. U četiri dalmatinske županije (Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj,
Šibensko-kninskoj i Dubrovačko-neretvanskoj), 220 anketiranih osoba (180 odgovora) anketirani su telefonom o tome koje skupine namještaja namjeravaju kupiti u sljedeće dvije godine te koliko su spremni platiti za namještaj. Koristeći se rezultatima ankete, određeno je pet mogućih proizvodnih programa. Na temelju kriterija uspješnog poslovanja poduzeća, primjenom višekriterijskog modela, određeni su prioriteti, tj. ustanovljeno je koji je proizvodni
program najisplativiji.

Keywords

istraživanje tržišta; namještaj; multikriterijsko odlučivanje; AHP model

Hrčak ID:

53692

URI

https://hrcak.srce.hr/53692

Publication date:

15.6.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.620 *