Skip to the main content

Professional paper

IZBORNI PREDMET "VJEŠTINE STUDIRANJA" NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU: OPIS I KVALITATIVNA EVALUACIJA

Dario SAMBUNJAK ; School of Medicine, Croatian Medical Journal
Darko HREN ; Faculty of Philosophy, Split


Full text: croatian pdf 195 Kb

page 577-596

downloads: 1.075

cite


Abstract

Jedna od ključnih kompetencija koje bi student medicine trebao
razviti tijekom studija jest "učiti kako učiti". Izborni kolegij "Vještine
studiranja" pokrenut je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu
2007. godine i dosad ga je pohađalo 130 studenata, uglavnom
prve godine. Kolegij traje 25 sati, zasniva se na Kolbovoj teoriji
ciklusa iskustvenog učenja, a radi na razvijanju znanja i sposobnosti
postavljanja ciljeva, organizacije vremena, poboljšavanja
pamćenja i davanja povratne informacije. Studentima se pomaže
i u osvješćivanju osobnih motivacija i potreba. Rabe se kreativne i
inovativne metode, poput rješavanja upitnika, glume, pisanja
osobne vizije, slušanja glazbe i istodobnoga sudjelovanja dvaju
nastavnika u nastavi. Kvalitativna evaluacija pokazala je da
studenti vrlo pozitivno ocjenjuju kolegij, posebice opuštenu
atmosferu, dobru komunikaciju s nastavnicima i visok stupanj
interaktivnosti u nastavi. Kao povoljne ishode kolegija studenti su
naveli poticaj na samopromatranje, potvrdu i produbljivanje
dosad stečenih znanja i vještina učenja te usvajanje novih
metoda i tehnika. Glavne primjedbe kolegiju odnosile su se na
vrijeme njegova održavanja, trajanje nastave i strogost u nadzoru
pohađanja nastave. Rezultati kvalitativne evaluacije pokazuju da
je kolegij dobro prihvaćen, ali bi prikladnije vrijeme za njegovo
održavanje bio sam početak akademske godine.

Keywords

vještine studiranja; izborni predmet; studenti medicine

Hrčak ID:

55468

URI

https://hrcak.srce.hr/55468

Publication date:

30.6.2010.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.446 *