Skip to the main content

Professional paper

PODIZANJE SVJESNOSTI STUDENATA O NEKIM KULTURNIM I JEZIČNIM STEREOTIPIMA UČENJEM STRANOG JEZIKA U TERCIJARNOM OBRAZOVANJU

Spomenka Bogdanić ; Croatian Studies, University of Zagreb
Ivana Cindrić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 331 Kb

page 347-353

downloads: 1.136

cite

Full text: english pdf 363 Kb

page 412-419

downloads: 604

cite


Abstract

Članak prikazuje kako korištenje nekih primjera kulturnih i lingvističkih stereotipa, koji se odnose na anglosaksonsko društvo, može podići svjesnost i biti uistinu pozitivno iskustvo učenja stranog jezika kod studenata u višem i visokom obrazovanju. Uključivanjem studenata u razne zadatke i aktivnosti (oluja ideja, čitanje tekstova na određenu temu, kratke rasprave, aktivnosti slušanja, pisanje kratkih strukturiranih tekstova i drugo) oni ne razvijaju samo svoje jezične vještine, već i svoje komunikacijske vještine te ponajprije podižu vlastitu svjesnost o tome što predstavljaju pojmovi stereotip i generalizacija i time obogaćuju svoju interkulturalnu komunikacijsku kompetenciju. Članak daje detaljne procedure za izvođenje takvih zadataka u nastavi engleskog jezika kao jezika struke kod studenata u višem i visokom obrazovanju.

Keywords

komunikacijska kompetencija; kulturna svjesnost; generalizacija; lingvistička kompetencija; ponavljanje; stereotip; poučavanje engleskog jezika kao stranog jezika

Hrčak ID:

56014

URI

https://hrcak.srce.hr/56014

Publication date:

14.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.933 *