Preliminary communication
NAČINI INFORMIRANJA O TURISTIČKOJ DESTINACIJI SA SOCIODEMOGRAFSKOG ASPEKTA
Desimir Bošković
Ana Težak
Darko Saftić
Abstract
Odabir medija je element promocije. Svrha mu je stvaranje prvog utiska, odnosno imidža turističke
destinacije te je stoga usmjeren na određen profil turista. Mediji i socio-demografske karakteristike
turista su među najvažnijim elementima u stvaranju imidža određene turističke destinacije. Osnovni
cilj ovog rada je određivanje veze između socio-demografskih karakteristika turista i odabira medija
pri dobivanju informacija o turističkoj destinaciji. Podaci o odabiru medija su prikupljeni u sklopu
istraživanja interesa turista za konzumiranjem organske hrane koje je provedeno u kolovozu i rujnu
2008. Podaci su obrađeni hi-kvadrat testom
Keywords
odabir medija; turistička destinacija; socio-demografske karakteristike turista; Istarska županija
Hrčak ID:
59422
URI
Publication date:
30.9.2010.
Visits: 2.509 *