Review article
PREDNOSTI ISKUSTVENOG UČENJA U RAZVOJU MEĐUNARODNIH STUDIJSKIH PROGRAMA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE
Denisa Krbec
David M. Currie
Abstract
Procesi internacionalizacije u visokom obrazovanju moraju poštivati jedinstvenost pojedinih
društava i kultura, te – u okolnostima sveopće globalizacije – moraju poticati razumijevanje i
suradnju u okvirima međunarodne akademske suradnje. U tom je kontekstu moguće razumijevanje
međunarodne dimenzije visokog obrazovanja kao perspektive, aktivnosti ili programa koji uključuju
interkulturalni pristup temeljnim funkcijama sveučilišta.
Global Business Practicum na Rollins College-u i suradnja između Rollins-a i Sveučilišta
Jurja Dobrile, Odjela za ekonomiju i turizam “Dr. Mijo Mirković” u Puli pružaju brojne poučne
primjere o obrazovanju studenata ekonomije i poslovne ekonomije uz sudjelovanje u poslovnim
projektima, te mogućnostima evaluacije međunarodne suradnje kroz sustav ECTS-a i - jednako tako -
sustav vrednovanja koji se primjenjuje u SAD-u.
Keywords
iskustveno učenje; iskustva studenata; ekonomsko i poslovno obrazovanje; praktikum; Hrvatska
Hrčak ID:
59423
URI
Publication date:
30.9.2010.
Visits: 2.562 *