Skip to the main content

Review article

PREDNOSTI ISKUSTVENOG UČENJA U RAZVOJU MEĐUNARODNIH STUDIJSKIH PROGRAMA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE

Denisa Krbec
David M. Currie


Full text: english pdf 306 Kb

page 121-133

downloads: 1.273

cite


Abstract

Procesi internacionalizacije u visokom obrazovanju moraju poštivati jedinstvenost pojedinih
društava i kultura, te – u okolnostima sveopće globalizacije – moraju poticati razumijevanje i
suradnju u okvirima međunarodne akademske suradnje. U tom je kontekstu moguće razumijevanje
međunarodne dimenzije visokog obrazovanja kao perspektive, aktivnosti ili programa koji uključuju
interkulturalni pristup temeljnim funkcijama sveučilišta.
Global Business Practicum na Rollins College-u i suradnja između Rollins-a i Sveučilišta
Jurja Dobrile, Odjela za ekonomiju i turizam “Dr. Mijo Mirković” u Puli pružaju brojne poučne
primjere o obrazovanju studenata ekonomije i poslovne ekonomije uz sudjelovanje u poslovnim
projektima, te mogućnostima evaluacije međunarodne suradnje kroz sustav ECTS-a i - jednako tako -
sustav vrednovanja koji se primjenjuje u SAD-u.

Keywords

iskustveno učenje; iskustva studenata; ekonomsko i poslovno obrazovanje; praktikum; Hrvatska

Hrčak ID:

59423

URI

https://hrcak.srce.hr/59423

Publication date:

30.9.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.562 *