Skip to the main content

Review article

Masovni mediji – poticaj ili smetnja obiteljskom dijalogu

Tonči Trstenjak ; Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 114 Kb

page 479-487

downloads: 1.514

cite


Abstract

Masovni mediji dio su obiteljskog ozračja i na određeni način svojim postojanjem i porukama djeluju na obitelj i njezine članove, što je dokazana činjenica. Televizija je u tom smislu dobila povlašteno mjesto obiteljskog medija. Obitelj se redovito podvrgava njezinu dnevnom ritmu i međusobnom utjecaju. Koliko to odmaže ili pridonosi obiteljskom dijalogu, kojemu je svrha bliskost među članovima? Autor se priklanja onima koji smatraju da medij nije neko nehomogeno strano tijelo u obitelji, nego je element njezine normalne situacije. Čovjek naravno teži globalnoj komunikaciji i u tom smislu se medijima treba pristupati kao daru koji može doprinositi kvaliteti svekolike komunikacije, pa i obiteljske. O upotrebi medija i njihovim pozitivnim ili negativnim učincima na dijalog odgovorno odlučuju sami članovi obitelji. Ustvari medij jest obitelj. Tako shvaćen pristup medijima može zadovoljiti kognitivne, asiološke, komunikativne, etičke i kulturne potrebe obitelji i svakoga njezinog člana.

Keywords

Hrčak ID:

5820

URI

https://hrcak.srce.hr/5820

Publication date:

15.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 3.625 *