Skip to the main content

Professional paper

Mediji, transmisija, ideologija

Boris Postnikov ; Faculty of Humanities and Social Sciences Zagreb


Full text: croatian pdf 488 Kb

page 73-86

downloads: 1.034

cite


Abstract

Tekst pruža prikaz temeljnih koncepata interdisciplinarnoga projekta mediologije, referirajući prvenstveno na rad francuskog filozofa Régisa Debraya. Osobitosti njegova pristupa problemskom polju medija i ideologije naglašene su poredbama s nizom teoretičara (McLuhan, Flusser, Debord, Žižek). Središnji su pritom pojmovi transmisije, komunikacije, medija, ideologije i mediosfere, a osobita je pažnja posvećena tzv. videosferi. Zaključni dio razmatranja tematizira reklamu, sveprisutni medijski fenomen suvremenoga svijeta, te pokušava kroz kritiku shvaćanja reklama u Malcolma Barnarda iskazati neke komparativne prednosti mediološkoga pristupa.

Keywords

Hrčak ID:

62375

URI

https://hrcak.srce.hr/62375

Publication date:

17.6.2004.

Visits: 1.851 *