Skip to the main content

Preliminary communication

KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU

Ladislav Bognar ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska
Snježana Kragulj ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 278 Kb

page 169-182

downloads: 3.404

cite


Abstract

U radu se daje uvid u kvalitetu nastave na fakultetu. Uočava se da su studenti nezadovoljni nastavom u učionicama u kojima se izvodi uglavnom frontalna predavačka nastava. Autori uz objašnjavanje stanja, nude i prijedloge za realizaciju nastave koja bi studentima1 bila zanimljiva i uključivala i same studente u njezinu realizaciju. Studentski komentari na nastavu prikupljeni su analizom natpisa na zidovima učionica i studentskom anketom provedenom u akademskoj 2009./2010. godini. Uočeno je da se natpisi na zidu
javljaju kao reakcija na nekvalitetnu predavačku nastavu jer se i javljaju u učionicama namijenjenim takvoj nastavi. Autori smatraju da frontalna nastava sama po sebi ne mora biti loša, ali je to didaktički zapušteno područje. Savjeti autora o uspješnijoj i kvalitetnijoj nastavi na fakultetu zato su usmjereni upravo tom vidu nastave i koncentrirani su na odgovore triju temeljnih pitanja koja su studenti označili u anketi kao bitne za kvalitetu nastave: Kako
usmeno izlaganje učiniti zanimljivim?, Kako aktivirati studente za vrijeme izlaganja? i Kako uspostaviti ugodno ozračje u nastavi?

Keywords

nastava na fakultetu; kvalitetna nastava; usmeno izlaganje; zanimljivost; aktivnost; ozračje

Hrčak ID:

63284

URI

https://hrcak.srce.hr/63284

Publication date:

6.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 5.735 *