Skip to the main content

Review article

Metaforički jezik u filozofiji brendiranja

Mirna Hocenski Dreiseidl
Dubravka Papa


Full text: croatian pdf 350 Kb

page 483-491

downloads: 1.247

cite


Abstract

U radu autori analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi «Lovemarks – The Future Beyond
Brands» autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno
priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup brendiranju ukazuje na to kako korištenjem univerzalne,
temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama, nova
ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobre priče, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitove
i ikone, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast).
Lovemark koji, prema Robertsu « …dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…»
stvoren je i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta.
U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu
ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika usmjerena je na metafore ljubavi
koje utječu na pomak i promjenu jezika brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark).
Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark
i lovemark.

Keywords

bezvremenska emocija; univerzalna metafora; poslovna kultura; filozofija brendiranja; metaforički jezik; brand; trgovačka marka, trustmark; lovemark

Hrčak ID:

63477

URI

https://hrcak.srce.hr/63477

Publication date:

10.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.381 *