Skip to the main content

Original scientific paper

KLJUČNE DETERMINANTE IZBORA BANKE KAO OSNOVICA STRATEŠKOM POZICIONIRANJU

Tanja Kesić
Mladen Vedriš
Edo Rajh


Full text: croatian pdf 224 Kb

page 281-298

downloads: 1.072

cite


Abstract

Na izbor banke i na zadovoljstvo postojećom bankom u suvremenom tržišnom okruženju utječe veći broj pojedinačnih i skupih čimbenika. Autori smatraju da se najefikasnijim za postizanje postavljenog cilja može to postići strategijom pozicioniranja. Rezultati istraživanja autora ukazuju da će se svaka banka morati koristiti kombinacijom nekoliko strategija, samo je pitanje odabira onih koje najviše odgovaraju konkretnoj banci i njezinim mogućnostima i odnosima na tržištu.

Keywords

Hrčak ID:

65495

URI

https://hrcak.srce.hr/65495

Publication date:

15.4.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 1.800 *