Conference paper
Izvođačka praksa na Varaždinskim baroknim večerima
Nataša Maričić
; Glazbena škola Varaždin, Varaždin, Hrvatska
Abstract
Radi se dakle o dva bitno različita skladateljska pristupa, koja uvjetuju dva bitno različita izvodilačka koncepta: jedan koji proizlazi iz živog stvaralačkog muziciranja, drugi iz strukture fiksirane tekstom. Jedan koji glazbu suoblikuje, drugi koji je interpretira. Prvi dominira do početka 17., drugi od polovice 18. stoljeća. Barok je prijelazno razdoblje u kojem će ponekad prevladati jedan, ponekad drugi skladateljski pristup, a ponekad će biti u ravnoteži. Od tuda, svijesno ili ne, raznolikost izvodilačkih pristupa. Od tuda, rekla bih, i one ambivalence s početka ovog dijela teksta.
Keywords
povijesno osviještena interpretacija; autentični instrumenti; glazbeno djelo; improvizacija-rekonstrukcija-interpretacija glazbe; Nikolaus Harnoncourt; Carl Dahlhaus
Hrčak ID:
65560
URI
Publication date:
2.3.2011.
Visits: 1.815 *