Skip to the main content

Conference paper

Izvođačka praksa na Varaždinskim baroknim večerima

Nataša Maričić ; Glazbena škola Varaždin, Varaždin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 227 Kb

page 43-50

downloads: 547

cite


Abstract

Radi se dakle o dva bitno različita skladateljska pristupa, koja uvjetuju dva bitno različita izvodilačka koncepta: jedan koji proizlazi iz živog stvaralačkog muziciranja, drugi iz strukture fiksirane tekstom. Jedan koji glazbu suoblikuje, drugi koji je interpretira. Prvi dominira do početka 17., drugi od polovice 18. stoljeća. Barok je prijelazno razdoblje u kojem će ponekad prevladati jedan, ponekad drugi skladateljski pristup, a ponekad će biti u ravnoteži. Od tuda, svijesno ili ne, raznolikost izvodilačkih pristupa. Od tuda, rekla bih, i one ambivalence s početka ovog dijela teksta.

Keywords

povijesno osviještena interpretacija; autentični instrumenti; glazbeno djelo; improvizacija-rekonstrukcija-interpretacija glazbe; Nikolaus Harnoncourt; Carl Dahlhaus

Hrčak ID:

65560

URI

https://hrcak.srce.hr/65560

Publication date:

2.3.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.815 *