Skip to the main content

Professional paper

Uloga nekih činioca u lansiranju novih proizvoda

Zaharije Milanović ; AGROINDUSTRIJA, Novi Sad


Full text: croatian pdf 581 Kb

page 210-215

downloads: 571

cite


Abstract

"Osvajanje" i "lansiranje" novih proizvoda su česti termini u tretiranju industrijske proizvodnje. Određeni stupanj izmjene asortimana je poželjan i izražava progres industrije. Mljekarska industrija, i to ne samo u Jugoslaviji, u ovom pogledu je konzervativna. Ovo proizlazi iz koncepcije regulativnih propisa prema kojima se mlijeko ne može tretirati kao bilo koji drugi materijal iz kojeg je dozvoljeno proizvoditi sve što je moguće, već kao specifični materijal iz kojega se ništa ne smije oduzeti, kome se ništa ne srne dodati i koji se mora tretirati po ustaljenim principima.

Keywords

mlijeko; tržište; plasman

Hrčak ID:

66520

URI

https://hrcak.srce.hr/66520

Publication date:

2.9.1971.

Visits: 1.152 *