Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Interdisciplinarni načini učenja i promidžbe glagoljskog pisma danas: neprofitni marketing glagoljice kao marke

Ivana Buljubašić
Nikolina Rebrina


Puni tekst: hrvatski pdf 213 Kb

str. 9-27

preuzimanja: 994

citiraj


Sažetak

Glagoljica, staro hrvatsko pismo, jedan je od najstarijih i najprepoznatljivijih simbola nacionalnog i kulturnog identiteta Hrvatske. U radu se nudi i razmatra potencijal glagoljice kao marke te mogućnosti njezinog marketinškog promicanja kao zaštitnog znaka kulturnog identiteta. Promotrit će se i mogući razvojni tijek glagoljice od osnovnog proizvoda do „brendirane“ marke. S obzirom na mogućnosti koje nudi glagoljica i njezini prošireni proizvodi, u radu se predlaže aktivno promicanje i pokušaj „brendiranja“ neprofitnim marketinškim strategijama ponajprije korištenjem aplikacija društvene mreže Facebook te uključivanjem studentskih udruga koje bi izradile i nudile građanima promidžbene materijale (džepne kalendare, straničnjake) o glagoljici. Višestruku korist nudi društvena mreža Facebook koja omogućuje uključivanje studenata u interaktivni nastavni proces i e-učenje.

Ključne riječi

glagoljica; marka; „brendiranje“; neprofitni marketing; Facebook; e-učenje

Hrčak ID:

111912

URI

https://hrcak.srce.hr/111912

Datum izdavanja:

21.12.2012.

Posjeta: 1.838 *