Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Netika promocije umjetnosti

Ksenija Marković ; Fakultet dramskih umjetnosti, Beograd
Jelena J. Rvović ; Fakultet dramskih umetnosti, Beograd


Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 324-331

preuzimanja: 440

citiraj


Sažetak

Etika promocije umjetnosti na internetu, kroz analizu razvoja, mogućnosti, komunikacijske prakse, sadržaja i korištenja interneta s praktičnim konsekvencama. Promocija umjetnosti za cilj ima da se djelo, takvo kakvo jest, predstavi na način koji neće narušiti njegovu suštinu, a koji će privući širu (raspoloživu) publiku. Specifičnost odnosa pošiljatelj – objekt – primatelj u okviru komunikacijskih praksi dovodi do potrebe utvrđivanja kriterija važnosti karakteristika objekta poručivanja (samog umjetničkog djela) s jedne, i primatelja s druge strane. Podčinjavanjem načina promocije karakteru potencijalne publike dovodimo u pitanje, ne samo, etiku promocije umjetničkog stvaralaštva nego i stvaralaštvo po sebi. Osnovno istraživačko pitanje autora je: koči li nedostatak etabliranih kriterija netike umjetnost ili je potiče? Paradigma virtualne stvarnosti kroz prizmu neodređenih i nejasnih demarkacija, potiče i druga istraživačka pitanja: prolazi li netika tek kroz formativni period ili bi trebalo, u kontekstu promocije umjetnosti na internetu, govoriti o neetici?

Ključne riječi

netika; internet; etika; promocija; umjetnost; umjetničko stvaralaštvo; publika

Hrčak ID:

114784

URI

https://hrcak.srce.hr/114784

Datum izdavanja:

2.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.423 *