Izlaganje sa skupa
Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede
Ante Kolega
Puni tekst: hrvatski pdf 3.545 Kb
str. 109-112
preuzimanja: 500
citiraj
APA 6th Edition
Kolega, A. (1992). Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede. Sociologija i prostor, (115-116), 109-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/119758
MLA 8th Edition
Kolega, Ante. "Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede." Sociologija i prostor, vol. , br. 115-116, 1992, str. 109-112. https://hrcak.srce.hr/119758. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolega, Ante. "Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede." Sociologija i prostor , br. 115-116 (1992): 109-112. https://hrcak.srce.hr/119758
Harvard
Kolega, A. (1992). 'Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede', Sociologija i prostor, (115-116), str. 109-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/119758 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Kolega A. Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede. Sociologija i prostor [Internet]. 1992 [pristupljeno 19.11.2024.];(115-116):109-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/119758
IEEE
A. Kolega, "Marketinška strategija hrvatske poljoprivrede", Sociologija i prostor, vol., br. 115-116, str. 109-112, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/119758. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
119758
URI
https://hrcak.srce.hr/119758
Datum izdavanja:
12.6.1992.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.325
*