Stručni rad
Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju
Andrijana Kos Kavran
orcid.org/0000-0002-1441-0321
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Ina Kostel
Sažetak
Destinacijski marketing prezentira turistički proizvod turističkom tržištu, a time ujedno i potencijalnim turistima te ih potiče na odluku o kupnji istog. Osnovna zadaća svakog destinacijskog marketinga leži u stvaranju dobrog i prepoznatljivog imidža turističkog odredišta s naglaskom na optimalan prihvat turista uz pruženu kvalitetu i visok stupanj očuvanosti svih prirodnih i društvenih resursa kao jedini mogući dugoročni razvoj turizma. Samo atraktivna destinacija s kvalitetnim turističkim proizvodom može osigurati budućnost turizma. Uspješnost marketinga u destinaciji očituje se njegovim aktivnim djelovanjem na svim razinama. U radu je predstavljena Međimurska županija kao primjer razvoja destinacijskog marketinga, definirani su pojmovi destinacijskog marketinga i turističke destinacije, opisan je način upravljanja turističkom destinacijom putem destinacijskih menadžment organizacija te prezentirani temelji turističke organiziranosti Međimurske županije. Rad razrađuje koncept održivog turizma i njegov značaj za daljnji razvoj destinacije te utjecaj faktora atraktivnosti na turističku destinaciju. Strategija marketinškog plana razvoja turizma Međimurske županije spomenuta je kao važan dokument u razvoju Međimurja kao destinacije, njenog prepoznatljivog imidža i konačno pozicioniranja iste na turističkom tržištu. U posljednjem dijelu rada prezentiran je portal Visit Međimurje kao razvojni začetnik destinacijskog marketinga i podloga za uspostavljanje destinacijske menadžment kompanije u Međimurju.
Ključne riječi
destinacijski marketing; turističko tržište; turistički proizvod; turistička destinacija; Međimurska županija; portal Visit Međimurje
Hrčak ID:
130243
URI
Datum izdavanja:
5.12.2014.
Posjeta: 2.820 *