Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Lažne vijesti i kako je Donald Trump iskoristio slabosti tradicionalnih medija u kampanji za američkog predsjednika

Tomislav Klauški orcid id orcid.org/0000-0002-2866-8083 ; 24sata


Puni tekst: hrvatski pdf 174 Kb

str. 10-14

preuzimanja: 1.919

citiraj


Sažetak

"All press is good press", parola je pod kojom je Donald Trump, bivša reality show zvijezda i milijarder, krajem 2016. godine pobijedio na predsjedničkim izborima u Sjedinjenim Državama. Nije bitno kako se pisalo o predsjedničkom kandidatu koji je iskoristio pad povjerenja u tradicionalne medije, bitno je jedino da se pisalo. Trump nije samo iskoristio tradicionalne medije nego se njima i okoristio.

Ključne riječi

lažne vijesti; Donald Trump; američki izbori; izborna kampanja; tradicionalni mediji

Hrčak ID:

184732

URI

https://hrcak.srce.hr/184732

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Posjeta: 4.621 *