Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj

Andreja Zubac orcid id orcid.org/0000-0002-1866-0467 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Dubravka Čanić orcid id orcid.org/0000-0002-1866-0467 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 231-248

preuzimanja: 1.638

citiraj


Sažetak

Oslanjajući se na činjenicu da broj e-udžbenika kao i njihova primjena u nastavnom procesu svakim danom sve više raste u svijetu, vidljivo je da on postaje sastavni dio primarnog i sekundarnog obrazovanja. Cilj je rada prikazati okvir i izazove uvođenja e-udžbenika čitljivog na tabletu i ručnom čitaču u nastavu, povezujući područje nakladništva i pedagogije. Svrha rada je poticanje uvođenja e-udžbenika u školsku nastavu te dokumente Republike Hrvatske koji su relevantni za to područje. U skladu s tim, u radu se ispituje i stav urednika školskih udžbenika u nakladničkim kućama o e-udžbeniku čitljivom na tabletu i ručnom čitaču u kontekstu nastavnoga procesa osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da uvođenje e-udžbenika čitljivoga na ručnom čitaču i tabletu na nacionalnoj razini još uvijek nije u potpunosti moguće.

Ključne riječi

e-udžbenik; e-knjiga; obrazovanje; udžbenik

Hrčak ID:

187618

URI

https://hrcak.srce.hr/187618

Datum izdavanja:

26.6.2017.

Posjeta: 2.996 *