Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI MERCHANDISINGA I INTERAKCIJE SA ZAPOSLENICIMA KAO DETERMINANTI PERCIPIRANE KVALITETE USLUGE U PROIZVODNO – DOMINANTNOM MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU

Sandra Jelčić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 245 Kb

str. 9-20

preuzimanja: 548

citiraj


Sažetak

Usluge se pružaju i koriste istodobno. Konačan ishod pružanja usluge ovisi o interakciji korisnika i onoga tko uslugu pruža. Interaktivni marketing je, stoga, važan stup marketinga usluga. No, što je s proizvodno – dominantnim maloprodajnim okruženjem u kojem interakcija sa zaposlenicima ne čini dominantan dio procesa pružanja usluga kao u čisto uslužnim okruženjima? Utječe li i u kojoj mjeri u tom slučaju interakcija sa zaposlenicima na percipiranu kvalitetu usluge? Ili kupci ipak daju prednost asortimanu proizvoda? Naime, u proizvodno – dominantnom maloprodajnom okruženju pitanje kvalitete usluge se odnosi i na mogućnost širokog izbora i proizvoda i marki proizvoda te na raspoloživost onih kojima su kupci lojalni i koje žele kupiti, različitog cjenovnog raspona i različite kvalitete. Svrha rada je istražiti utjecaj proizvodnog asortimana i interakcije sa zaposlenicima na percipiranu kvalitetu usluge u proizvodno – dominantnom maloprodajnom okruženju (tržište hipermarketa F BiH) te dati smjernice za upravljanje marketingom usluga u maloprodaji temeljem dobivenih rezultata istraživanja. Znanstveni doprinos istraživanja može biti sagledan u originalnosti predloženog modela istraživanja čije će empirijsko testiranje rezultirati razvojem novih znanstvenih spoznaja o merchandisingu i interakciji sa zaposlenicima kao prediktorima percipirane kvalitete usluge u proizvodnom – dominantnom maloprodajnom okruženju (hipermarketi).

Ključne riječi

kvaliteta usluge; maloprodaja; tržište hipermarketa; F BiH

Hrčak ID:

204346

URI

https://hrcak.srce.hr/204346

Datum izdavanja:

30.1.2016.

Posjeta: 1.177 *