Podravski zbornik, No. 40, 2014.
Stručni rad
Doživljajni i emocionalni aspekti najuspješnijih Podravkinih marki
Zvonimir Pavlek
Sažetak
Što daje prednost jednoj marki pred drugom pa makar imale i istu kvalitetu (primjerice pivo ili kava)? Tajna je u emocionalnoj poveznici s potrošačima. Marka nije samo zbir funkcionalnih osobina, već čovjekov osjećaj prema njoj u zapažanju i uporabi, iz čega se stječe iskustvo, percepcija, preferencije. Potrošač uzima funkcionalne koristi kao dane, a doživljaj se odnosi na to kako se marka može inkorporirati u stil života. Kad se uđe u povijest i razvoj poznatijih Podravkinih marki koje su postale pravi brand, onda se otkriva da se odgovor nalazi baš u emocionalnoj poveznici. U ovom prikazu će se navesti spoznaje o tom fenomenu kako bi se i uspjeh Podravkinih marki, koje će ovdje biti prikazane, mogao bolje razumjeti.
Ključne riječi
emocionalno; senzorski; doživljaj; vrijednost; branding; Podravka, Vegeta; Čokolino; Dolcela
Hrčak ID:
227586
URI
Datum izdavanja:
5.11.2014.
Posjeta: 1.395 *