Stručni rad
Vjerski turizam kao novi vid turizma
Ana Vizjak
; Hotelijerski fakultet Opatija, Hrvatska
Sažetak
Korijeni vjerskog turizma sežu u daleku prošlost. Ta je pojava vezana za sve narode i sve religije. Kao pozitivan način ekonomskog korištenja te pojave ističemo Italiju. U toj zemlji najbolje je riješeno gospodarsko korištenje te vjerske pojave u turističke svrhe to jest, stvaranje novog oblika turizma pod nazivom vjerski turizam.
Goleme svote novca i mase vjernika prolaze kroz taj oblik turizma.
Kod nas je zanemarivan taj oblik turizma, iako i u Hrvatskoj postoje neka svjetski poznata svetišta i uopće mnoštvo "svetih" mjesta na kojima se vrše vjerski obredi i na taj način zadovoljava jedna od ljudskih kulturnih potreba čovjeka.
Revalorizacija tih mjesta doprinijela bi, uz ostale pozitivnosti u hrvatskom turizmu, novom zamahu razvoja te djelatnosti i konačno do boljitka za sve nas.
Selektivni turizam s individualiziranom ponudom je budućnost u turističkom prometu, a vjerski turizma je jedan od segmenata selektivnog turizma, integralni dio cjeline inače složene turističke djelatnosti. Pametnim pristupom i upotrebom mogućnosti koje se otvaraju mogu se polučiti velike ekonomske koristi.
Ključne riječi
vjerski turizam; turizam; svetišta; selektivni turizam
Hrčak ID:
228129
URI
Datum izdavanja:
1.10.1993.
Posjeta: 2.833 *