Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Prikrivene plaćene poruke u obliku novinarskih priloga – anomalija oglašivačkoga diskursa

Klement Podnar
Urša Golob


Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 99-114

preuzimanja: 2.010

citiraj


Sažetak

Prikrivenih plaćenih novinarskih priloga (PPP-a) ili hibridnih poruka, u
javnosti poznatih pod nazivom prikriveno oglašavanje i PR-članci, danas je
sve više i u slovenskim tiskanim medijima. Autori u članku pokušavaju pokazati
da su prikriveno plaćeni novinarski prilozi – hibridne poruke – neka vrsta
mješavine oglasnih i novinarskih poruka. Tvrde da je to anomalija koja nije u
skladu s etičkim načelima ni jedne od uključenih struka: novinarske, oglašivačke
i struke odnosa s javnošću, dok je istodobno u suprotnosti sa slovenskim
Zakonom o medijima. Pitanja koja autori postavljaju jesu: kako bi bilo moguće
identificirati takve priloge i je li moguće spriječiti pojavu anomalnih priloga
u slovenskim medijima.

Ključne riječi

oglašivački diskurs; prikriveno oglašavanje; hibridne poruke; novinarska etika; Slovenija

Hrčak ID:

23327

URI

https://hrcak.srce.hr/23327

Datum izdavanja:

10.6.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.020 *